Cart

Dirhami kruiiside piletite broneerimise, tasumise, muutmise, tühistamise ja mereohutuse üldtingimused.

1. Mereohutus, piletite ja teenuste hinnad.

(1.1) OHUTUS LAEVAL JA MEREL
(1.1.1.) Teenuse osutajal on õigus joobetunnustega inimesi mitte teenindada. Suitsetamine laeval toimub ainult selleks ettenähtud kohtades. Lemmikloomade kaasavõtmine on lubatud ainult eelneval kokkuleppel, rangelt loomaomaniku vastutusel ning loom ei tohi vabalt ringi liikuda vastavalt lemmikloomaga avalikus kohas viibimise seadusele.
(1.1.2.) Kaptenil on õigus sõiduplaani muuta vastavalt ilmastikuoludele ning muudele ettenägematutele asjaoludele, mis võivad mõjutada reisi ohutust. Pileti maksumust ohutusest tulenevate muudatuste korral ei kompenseerita.
(1.1.3.) Kõik laeval viibijad on kohustatud järgima ohutusnõudeid ja meeskonna korraldusi. Omaalgatuslikud tegevused või eeskirjade eiramine toimuvad rangelt omal vastutusel ning võivad kaasa tuua laevareisilt eemaldamise. Reisilt eemaldamise korral Pileti maksumust ei kompenseerita.
(1.1.4) Igale reisijale on kindlustatud päästevarustus ja laeval on kaks päästeparve.
(1.1.5.) Teenuse osutajal on õigus liini teenindavat laeva vahetada vastavalt vajadusele ilma ette teatamata. Pileti maksumust reisi toimumisel asenduslaeva kasutamise korral ei kompenseerita.
(1.1.6.) Reisijad alla 18 eluaasta: Alla 18-aastased lapsed ei tohi laevareisil osaleda ilma täiskasvanud saatjata. Täiskasvanuks loetakse 18.aaastast isikut. Lastegrupil peab olema vähemalt 1 täiskasvanud saatja iga 4 lapse kohta.
(1.1.7.) Tähelepanu! Merekruiisil osalemine on vabatahtlik ning rangelt omal vastutusel.

(1.2) PILETI JA TEENUSTE HINNAD

(1.2.1.) Teenuse osutajal on õigus hinnakirja muuta igal ajal. Kui Te olete reisi tellinud, kuid ei ole veel tasunud, siis Teenuse osutaja garanteerib hinnakirja kehtivuse hinnapakkumise või arve kehtivusaja jooksul.
(1.2.2.) Teenuseosutaja poolt Pileti Ostjale tehtav hinnapakkumine lähtub alati pakkumise tegemise hetkel kehtivatest hindadest ja kohtade saadavusest. Teenuste hinnad kui ka kohtade olemasolu muutuvad sageli, seega ei saa Teenuseosutaja garanteerida eelnevalt pakutud hinnaga piletite saadavust pakkumise või arve kehtivusaja ületamisel.
(1.2.3.) Võimalike hinnamuutuste ärahoidmiseks soovitab Teenuseosutaja väljavalitud piletid ja teenused osta pakkumise või arve kehtivusaja jooksul.
(1.2.4.) Teenuseosutaja tooted on müügil erinevate agentide kaudu ning alati ei saa kontrollida nendel kasutusel olevate hinnakirjade nimiväärtusi. Teenuseosutaja jätab õiguse mitte aktsepteerida hinda, mis erineb Teenuseosutaja poolt kehtestatud hinnast.

2. PILETI BRONEERIMISE ÜLDTINGIMUSED

(2.1) Käesolevad Broneerimise ja makse tingimused (edaspidi: Tingimused) kehtivad broneeringutele ja piletitele (edaspidi ühiselt: Piletid), mis on tehtud Mellson Grupp OÜ (edaspidi: Teenuse osutaja) telefoni teel, internetikeskkonnas, mobiiltelefonirakenduse kaudu ja reisiettevõtja juures.
(2.2) Reisi broneerimine ja Pileti eest täielik või osaline tasumine on käsitletav siduva lepingu sõlmimisena Teenuse osutaja ja Pileti Ostja (käesolevates tingimustes mõistetud: piletit ostev üksikisik või grupipiletite rühma või terve laeva privaatrendi eest vastutav isik) vahel. Samuti avaldab Pileti Ostja pileti eest täieliku või osalise tasumisega oma nõustumist käesolevate üldtingimustega.
(2.3) Käesolevaid Tingimusi kohaldatakse kõikidele Teenuse osutaja poolt pakutavate teenuste broneeringutele.
(2.4) Tellimusreiside ja/või Eripakkumisega ja grupireiside (edaspidi: Tellimusreisid) Piletite müügi korral kehtivad üldtingimuste erisused:
(2.4.1) Tellimusreiside pileteid tagasi ei osteta.
(2.4.2) Tellimusreiside pileteid on võimalik muuta vastavalt igakordse juhtumi eraldi kokkuleppele.
(2.4.3.) Tellimusreisi tingimused ja maksumus on käsitletavad ühekordse pakkumisena ning ei kuulu hilisemalt muutmisele.
(2.4.4.) Tellimusreisi hind on Teenuseosutaja poolt fikseeritud ning see ei ole sõltuvuses tavareisi hinnast või saadavusest.
(2.5) Pileteid saab broneerida ning nende eest tasuda Teenuse osutaja interneti- või mobiiltelefonikeskkonnas või reisiettevõtja juures.
(2.6) Pileteid saab muuta ning tühistada interneti- või mobiiltelefonikeskkonnas või kirjutades e-kirjaga Teenuse osutaja esindusse aadressil kruiisid@dirhami.ee .
(2.8) Erisoovid:
(2.8.1) Erivajadustega reisijate puhul tuleb teavitada Teenuse osutajat vähemalt 48 tundi enne reisi toimumist.
(2.8.2) Erisoovid menüüle tuleb teavitada Teenuse osutajale vähemalt 3 tööpäeva enne reisi toimumist.
(2.9) Piletid väljastatakse ainult elektroonilisel kujul e-kirjaga Ostja poolt näidatud e-maili aadressile.

3. PILETI EEST TASUMISE TINGIMUSED

(3.1) Teenuse osutaja interneti- ja mobiiltelefonikeskkonnas saab Pilet broneerimisel Pileti eest tasuda koheselt. Kliendile väljastatakse on-line makse korral automaatne pilet ja arve. Klient saab tellida arve tasumiseks pangaülekandega e-maili teel. Tähelepanu – arve tellimisel lisandub Pileti hinnale arve käitlemise tasu. Piletite eest tasumisel on kattevaluutaks Euro(€). Internetikeskkonnas saab piletite eest tasuda pangalinkidega või enamlevinud krediitkaartidega.
(3.2) Teenuse osutaja müügiesinduses, helistades või reisiettevõtja juures tehtud broneeringu eest tasutakse pärast broneeringu tegemist esitatud arve alusel ja tingimustel.
(2.3) Pakettreisidele kohalduvad käesolevatest Tingimustest erinevad tingimused ning need avaldatakse koos pakettreisi pakkumisega. Pakettreisi leping jõustub, kui Ostja on tasunud ettemaksu või esitanud garantiikirja vastavalt pakettreisidele ette nähtud broneerimise- ja maksetingimustele.
(2.4) Kui Pilet sisaldab teenust, mida osutab Teenuse osutaja partneriks olev kolmas isik, siis võivad kohalduda partneri broneerimis- ning maksetingimused.

PILETI JA BRONEERINGU MUUTMISE VÕI TÜHISTAMISE STANDARDTINGIMUSED

Olemasoleva pileti või broneeringu muutmine Kliendi soovil sõltub konkreetse pileti või pakkumise hinnareeglitest, mis võib erineda allpool loetletud standardtingimustest.

4. PILETI JA BRONEERINGU MUUTMISE TINGIMUSED

(4.1) Ostetud Pileti või Broneeringu muutmine hõlmab Reisijateveo teenuste (sealhulgas reisi suuna ja/või marsruudi, väljumise kuupäeva või kellaaja, piletile märgitud grupi liikmete koguarvu, lisateenuste, pardateenuste) muutmist.
(4.2) Isikuandmete muutmine Piletis või Broneeringus (nimi, kontakt) ei ole Pileti muutmine.
(4.3) Reisijateveo teenuste muutmisel tasub Ostja käesolevate Tingimuste alusel Leppetrahvi. Teenuse osutaja partneriks olevate kolmandate isikute poolt osutatavate teenuste puhul kohaldatakse kolmandate isikute poolt kehtestatud Leppetrahvi.
(4.4) Piletit või Broneeringut võib alati muuta, kui tasutakse muudetud teenuste eest vastavalt Teenuse osutaja hinnakirjale. Reisijaveoteenuse hinna muutmisel tuleb tasuda hind, mis tekib esialgselt ostetud teenuste ja broneeringus muudetud teenuste hinnavahest või tagastatakse hind ning kohaldatav Leppetrahv vastavalt käesoleva punkti lõigetele 4.6 ja 4.7.
(4.5) Pileti või Broneeringu muutmisel rohkem kui 30 päeva enne reisi väljumist ei kohaldata Leppetrahvi.
(4.6) Leppetrahvi kohaldatakse alljärgnevalt:
(4.6.1) kui Piletit või Broneeringut muudetakse 30 päeva kuni 48 tundi enne reisi väljumist, siis peetakse kinni Leppetrahvina 10% Pileti/Broneeringu koondmaksumusest ja tagastatakse järgneva jääksaldona esinev hinnavahe;
(4.6.2) kui muudatusi tehakse Piletis või Broneeringus vähem kui 48 tundi enne reisi väljumist, siis peetakse kinni Leppetrahvina 20% Pileti/Broneeringu koondmaksumusest;
(4.7) Kui teenusepakkuja on sunnitud reisi ära jätma kas mittesobiva ilmastiku või vääramatul muul põhjusel, siis pileti ja lisateenuste muutmisel leppetrahvi ei lisandu.
(4.7) Pileti või Broneeringu muutmisel lisateenuste osas vähem kui 48 tundi enne väljumist peetakse Leppetrahvina kinni lisateenuste maksumus täies ulatuses.

5. PILETI JA BRONEERINGU TÜHISTAMISE TINGIMUSED

(5.1) Teenuse osutaja tühistab Pileti või Broneeringu, mille eest ei ole tähtpäevaks tasutud.
(5.2) Pileti või Broneeringu tühistamisel nõutakse käesolevate Tingimuste alusel Leppetrahvi. Kolmandate isikute osutatavate teenuste puhul kohaldatakse nende poolt kehtestatud Leppetrahvi.
(5.3) Pileti või Broneeringu tühistamisel tagastatakse Pileti või Broneeringu eest makstud summa, millest on maha arvatud Leppetrahv, samale pangakontole, millelt Pileti või Broneeringu eest tasuti. Ettemaksu tagastamine toimub 60 päeva jooksul. Leppetrahvi määrad ja tingimused on loetletud punktides: 5.4, 5.5, 5.6, 5.7.
(5.4) Pileti või Broneeringu tühistamisel rohkem kui 30 päeva enne reisi väljumist ei kohaldata Leppetrahvi.
(5.5) Leppetrahvi kohaldatakse alljärgnevalt:
(5.5.1) Pileti või Broneeringu tühistamisel 30 päeva kuni 9 päeva enne reisi väljumist kohaldatakse Leppetrahvi 20% Pileti või Broneeringu koondmaksumusest;
(5.5.2) Pileti või Broneeringu tühistamisel 9 päeva kuni 48 tundi enne reisi väljumist peetakse kinni Leppetrahvina 50% Pileti või Broneeringu koondmaksumusest;
(5.5.3) Pileti või Broneeringu tühistamisel vähem kui 48 tundi enne reisi väljumist peetakse kinni Leppetrahvina 100% Pileti või Broneeringu koondmaksumusest.
(5.6) Reisile mitte ilmumine on vabandatav vääramatu jõu asjaolude tõttu ning see peab olema Pileti või Broneeringu ostja poolt tõendatud. Vääramatu jõu asjaolusid ja nende kohta esitatud tõendeid hindab Teenuse osutaja. Kui vääramatu jõu asjaolu on tõendatud, tagastatakse Pileti või Broneeringu ostjale Pileti või Broneeringu eest tasutud summa ning Leppetrahvi ei kohaldata.
(5.7) Pileti või Broneeringu ostja võib jätta Pileti või Broneeringu eest makstud summa ettemaksuna Teenuse osutaja tulevaste teenuste eest tasumiseks.

6. Isikuandmete kaitse, vastutus ja muud tingimused

(6.1) ISIKUANDMETE KAITSE
(6.1.1.) Isikuandmed, mida kogutakse Ostja tellimuse töötlemiseks on rangelt ettevõttesiseseks kasutamiseks.
(6.1.2.) Kui Pileti ostja on andnud selleks nõusoleku, on Teenuse osutajal õigus Ostja kontaktandmeid kasutada uudiskirja postitamiseks.
(6.1.3.) Kinnitame, et Ostja isikuandmeid ei väljastata kolmandatele isikutele, välja arvatud juhul, kui andmete edastamine toimub teenusepakkujale ja/või isikule, kes on seotud temale teenuse osutamisega. Andmete edastamine kolmandatele isikutele võib toimuda ainult isikuandmete kaitse.
(6.1.4.) Ostja finantsandmeid ei säilitata Teenuse osutaja serverites.
(6.2) VASTUTUS
(6.2.1.) Teenuse osutaja vastutus on sätestatud mereveo eeskirjade ja 1974 Ateena konventsiooni ning selle lisadega. Pileti ostja ning tema grupp on kindlustatud vastavalt Ateena konventsiooni leppele.
(6.2.2.) Teenuse osutaja ei vastuta Pileti ostja ja tema grupi isiklike asjade ja varade eest juhul, kui need ei ole antud Teenuse osutajale vastutavale hoiule.
(6.2.3.) Pileti ostja (grupipiletite rühma või terve laeva privaatrendi eest vastutav isik) vastutab täiel määral enda poolt esindatud grupi tegevuste eest, sh. kohustub kompenseerima täies ulatuses Teenuse osutajale tekitatud varalise kahju.

6. MUUD TINGIMUSED

(6.3) Pileti Ostja vastutab täiel määral enda poolt esindatud grupi tegevuste eest, sh. kohustub kompenseerima täies ulatuses Teenuse osutajale tekitatud varalise kahju; saarel viibides vastutab Ostja loodushoiu tagamise eest.
(6.4) Oma kaasavõetud toitude-jookide tarbimine laeva pardal on keelatud.
(6.5) Elektrit tarbivate seadmete kasutamine laeva vooluvõrgust ainult meeskonnaga kokkuleppel ja vastavalt võimalusele.
(6.6) Saarereiside sihtsuunal kehtib kaubaveo lisatariif kaasavõetud asjadele.
(6.7) Lemmikloomad on lubatud pardale ainult eelneval kokkuleppel ja vastavalt lemmikloomaga avalikus kohas viibimise seadusele.
(6.8) Igal reisijal on lubatud pardale kaasa võtta üks reisikott (max 10kg). Lisa pagas võetakse pardale võimalusel lisatasu eest.